
- Felgi aluminiowe i akcesoria(54)
- Akumulatory(2)
- Sportowe zawieszenia(3)
- Części tuningowe(91)
- Gadżety(54)
- Emblematy i dekielki(30)
- Oleje, Płyny, Zmywacze, Kosmetyka(62)
- Filtry(140)
- Oświetlenie(64)
- Opony samochodowe(2)
- Ford B-max(11)
- Ford C-Max(258)
- Ford Cougar(27)
- Ford Escort(60)
- Ford Edge(29)
- Ford Fiesta(255)
- Ford Focus(480)
- Ford Fusion(102)
- Ford Galaxy(152)
- Ford KA(41)
- Ford Kuga(90)
- Ford Maverick(18)
- Ford Mondeo(389)
- Ford Mustang(1087)
- Ford Puma(36)
- Ford Probe(8)
- Ford Ranger(25)
- Ford Scorpio(23)
- Ford Sierra(22)
- Ford S-Max(157)
- Ford Transit(501)
- Ford Transit Connect(169)
Nowości
Promocje



































Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy / zwrocie towaru np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: poczta@phubodo.pl
W przypadku zwrotu towaru należy dołączyć do przesyłki zwrotnej oświadczenie w formie papierowej !
Wzór można znaleźć na końcu niniejszej informacji o Zwrotach i Reklamacjach.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Wrocławska 117a, 55-010 Radwanice , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, (bez kosztów dostarczenia rzeczy) na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: poczta@phubodo.pl lub drogą pocztową na adres ul. Wrocławska 117a, 55-010 Radwanice .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Wrocławska 117a, 55-010 Radwanice
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Załącznik nr 1 do informacji o Zwrotach i Reklamacji
Poniżej znajduje się wzór formularza Odstąpienia Od Umowy:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
PHU BODO Bogusław Jadowski
ul. Wrocławska 117a, 55-010 Radwanice adres e-mail: poczta@phubodo.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................
- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
- Dane Konsumenta (-ów) do zwrotu kwoty za zakup: ..........................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
- Dodatkowe informacje: ..........................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.